דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סורק קטן יתרון גדול 

מאת    [ 10/07/2013 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 2398 פעמים ]

סורק הוא פריט חומרה ותיק יחסית שמטרתו לספק דרך יעילה להעברת מסמכים ותמונות למחשב. הסורק בדרך כלל משמש אנשי מקצוע שונים כמו: גרפיקאים, עיתונאים ועורכים. הוא משמש ככלי איכותי להעברת מסמכים שונים באפשרויות גרפיות שונות המפסקות תוצאה איכותית של תמונה. בשנים האחרונות הסורק החל להיכנס גם לבתים של האנשים כמדפסת משולבת ובהמשך ככלי נפרד וייחודי. היום ניתן לרכוש גם סורק קטן שהוא למעשה נייד ומאוד מתאים לשימוש ביתי ולשימוש מחוץ לבית. הנוחות ושמירת האיכות שהגיעו עם כניסתו של הסורק הקטן גרמו לו להשתלב עם המגזר הפרטי לשימוש יום יומי נח ויעיל. למה בעצם כדאי שיהיה בבית סורק? ולמה דווקא סורק קטן נייד?

נוחות ואיכות

החיבור של הסורק הקטן הוא מאוד פשוט והוא אינו דורש חיבור לחשמל חיצוני אלא מתחבר באמצעות חיבור usb למחשב. בהרבה מקרים באזור המחשב שלנו בבית ישנם פרטים רבים ונראה שאין מספיק מקום ואין סדר כתוצאה מכך ולכן היתרון של הסורק הקטן הוא שאינו תופס מקום רב. בנוסף, ניתן להציב אותו גם בצורה אנכית אשר פותרת הרבה בעיות של מקום. הרוחב והאורך שלו מותאמים לסריקה של עד לגודל A4 שזה בעצם המימדים הרלוונטיים לשימוש ביתי. אורכו של הסורק הנייד הוא כ- 25 ס"מ ורוחבו כ- 5 ס"מ. תהליך הסריקה מתבצע לפי שלבים השומרים על איכות המסמכים או התמונות השונות. כול מסמך עובר בדיקה מקדימה, ניקוי, סריקה וכן תיקון של צבעים במידת הצורך לפני שהתוכן עולה למחשב.

 

זיכרונות משפחתיים

המשפחה היום יכולה להרוויח רבות מהשימושים של הסורק שיכול לסרוק תצלומים ישנים שנמצאים באלבומים או שסתם מפוזרים במקומות שונים בבית. באפשרותו של הסורק לעצב את התמונות הישנות וממש לחדש אותן. ניתן לבצע עם הסורק גם פעולות מסוימות שאיכשהו אנחנו מוצאים את עצמינו עושים בתדירות רבה כמו סריקת מסמכים של פרטים אישיים, תעודות זהות במשפחה ורישיונות נהיגה.

 

דואר שהוא לא זבל

במהלך השבוע אנחנו מקבלים המון דואר וישנם מכתבים ומסמכים חשובים שאנו פשוט חייבים לשמור כי איך שהוא בעתיד תמיד נחפש אותם בין המגירות. הרבה מאיתנו מצאו את עצמם מחפשים ניירת מהעבר שיכולה לשמש אותנו לפתע כאשר ארגון כזה או אחר פתאום צריך אסמכתא או אישור מסוים. הסורק הנייד או הרגיל, מאפשר לנו לשמור את כול הפריטים ואת כול הניירת הזו במחשב בצורה פשוטה ואיכותית אשר תעשה לנו עוד קצת סדר בחיים.

לא רק במשרד, גם בבית ניתן ליהנות מאמצעים  טכנולוגיים אשר יכולים לשפר לנו גם איכות של מסמכים מסוימים ובנוסף לשמר אותם. סורק קטן הוא הפתרון היעיל ביותר לבית מכיוון שהוא משלב את האיכות של המוצר עם הקומפקטיות שבו. בעולם שבו עדיין דפים וניירות תופסים חלק משמעותי בחיינו ונשלחים אלינו לא מעט בדואר, הסורק יכול להוות ככלי אחסון מעולה. הסורק משמש כאמצעי לזיכרון ואחסון ולמרות שהיום אין בעיה לאחסן תמונות דיגיטליות עדיין לרוב האנשים יש את האלבומים שמציפים את מגירותיהם. הסורק עוזר לנו לשמור על קיומם ואיכותם וכשכול אלה באים עם נוחות שימוש, ניידות וקומפקטיות אין סיבה שלא תכניסו את הסורק הנייד לביתכם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב